Nombre de messages : 606 Date de naissance : 04/08/1987 Age : 37 Localisation : Au BAU avec Aaron Personnage préféré : Hotch, Prentiss, Reid Date d'inscription : 30/06/2011
Sujet: Re: Matthew Gray Gubler Mer 27 Juil 2011 - 17:57
Je ne sais pas si je poste au bon endroit mais, voici une vidéo sympa de Mathhew
livia Agent rattaché au BAU
Nombre de messages : 332 Date de naissance : 15/01/1980 Age : 44 Localisation : vendée Personnage préféré : dereck morgan, Spencer Reid, Penelope Garcia Date d'inscription : 12/08/2009
Sujet: Re: Matthew Gray Gubler Jeu 28 Juil 2011 - 10:11
merci pour la vidéo, cet homme est fou !
zat Agent de Liaison
Nombre de messages : 606 Date de naissance : 04/08/1987 Age : 37 Localisation : Au BAU avec Aaron Personnage préféré : Hotch, Prentiss, Reid Date d'inscription : 30/06/2011
Sujet: Re: Matthew Gray Gubler Jeu 28 Juil 2011 - 10:56
De rien
lutin Sociopathe
Nombre de messages : 4078 Date de naissance : 09/11/1986 Age : 38 Localisation : Paname Personnage préféré : Reid & Garcia Loisirs : bidouillages et délirs capilaires Date d'inscription : 04/12/2009
Nombre de messages : 332 Date de naissance : 15/01/1980 Age : 44 Localisation : vendée Personnage préféré : dereck morgan, Spencer Reid, Penelope Garcia Date d'inscription : 12/08/2009
Sujet: Re: Matthew Gray Gubler Mar 9 Aoû 2011 - 14:48
merci pour la vidéo
lutin Sociopathe
Nombre de messages : 4078 Date de naissance : 09/11/1986 Age : 38 Localisation : Paname Personnage préféré : Reid & Garcia Loisirs : bidouillages et délirs capilaires Date d'inscription : 04/12/2009
Sujet: Re: Matthew Gray Gubler Dim 21 Aoû 2011 - 18:00
Nombre de messages : 4860 Date de naissance : 19/07/1994 Age : 30 Localisation : Ile de France Personnage préféré : Spencer Reid Loisirs : Ordinateur, Séries télés <3 et tout le tralala ... Date d'inscription : 03/06/2010
Je viens de me rendre compte que Matthew est vraiment un charisme fou ! Merci Lutin
lutin Sociopathe
Sujet: Re: Matthew Gray Gubler Ven 9 Sep 2011 - 0:09
Nombre de messages : 13222 Date de naissance : 18/11/1989 Age : 34 Localisation : Paroisse des Saintes Mères Personnage préféré : JJ Loisirs : Criminal Minds & le Forum ^^ Date d'inscription : 09/03/2010
Sujet: Re: Matthew Gray Gubler Ven 9 Sep 2011 - 10:25
Merci lutin pour le lien
Bon je n'ai pas tout compris mais c'était très agréable à regarder
lutin Sociopathe
Sujet: Re: Matthew Gray Gubler Ven 9 Sep 2011 - 14:39
il parle de ses chaussettes il explique un peu pourquoi il les porte déparaillé mais j'ai pas tout compris mon décodeur a gubler est un peu en panne j'ai perdu l'habitude
laura1907 Sociopathe
Nombre de messages : 4860 Date de naissance : 19/07/1994 Age : 30 Localisation : Ile de France Personnage préféré : Spencer Reid Loisirs : Ordinateur, Séries télés <3 et tout le tralala ... Date d'inscription : 03/06/2010
Sujet: Re: Matthew Gray Gubler Ven 9 Sep 2011 - 17:02
Il parle trop vite pour moi Mais il est canon donc il se rattrape
lutin Sociopathe
Sujet: Re: Matthew Gray Gubler Jeu 15 Sep 2011 - 19:36
une vidéo du dino machin au canada (sorry fin de journée) on voit un peu MGG.
détail qui n'a aucun rapport on aperçois aussi ali mais j'ai pas pu m'empecher de rire genre on la vois durant les fouilles parqué avec les enfants .. ah durant la soirée elle a eu le droit a rester un peu (ils ont eu pitier d'elle mais elle reste avec les gosses encore XD) pardon c'est de son age *vilaine powaaaaaa*
chamsy Agent rattaché au BAU
Nombre de messages : 507 Date de naissance : 12/03/1982 Age : 42 Localisation : dans les nuages Personnage préféré : reid Loisirs : couture, faire l'imbécille etc... Date d'inscription : 19/12/2009
Sujet: Re: Matthew Gray Gubler Jeu 15 Sep 2011 - 21:50
elle devait chercher de membres de sa famille proche dans les restes ,son papa choubaka ou sa mère une femelle teckel à poil long elle est assez maligne cette nana tout de même
lutin Sociopathe
Sujet: Re: Matthew Gray Gubler Jeu 15 Sep 2011 - 23:40
ouai elle a réussi à passer à la TV!!! XD désolé mais c'est facile et jai passer une rude journée.
Invité Invité
Sujet: Re: Matthew Gray Gubler Ven 16 Déc 2011 - 15:35
Nombre de messages : 507 Date de naissance : 12/03/1982 Age : 42 Localisation : dans les nuages Personnage préféré : reid Loisirs : couture, faire l'imbécille etc... Date d'inscription : 19/12/2009
Sujet: Re: Matthew Gray Gubler Ven 16 Déc 2011 - 18:16
ha oui j'ai vu il a organiser un chat avec des internautes et visiblement c'était cool! par contre je comprend rien de tout ce qu'il dit
lutin Sociopathe
Sujet: Re: Matthew Gray Gubler Ven 16 Déc 2011 - 23:00
oui c'étais hier soir dans la nuit mais j'ai pas encore vu je regarderais demain.
edit le retrensmit de la partie écrite! pour la traduction réverso est là^^
Spoiler:
JSB: I think we just keep rewriting them until they’re good. Again, Gubler is just yapping away outside… he’s coming.
MGG: YOYOYOYOYOYOYOYOY. WUZZZZZZZ UPPPPPP?
bookwurm32191: Hi Matthew!!!!!
MGG: Let’s get this party started.
Catia: GUBLERRRRRRRRRRRRRRRRR……..
Cendre: Can you give us a hint about what is in store for Reid during ‘True Genius’, what will he be up against?
MGG: So much greatness it cant be explained in one box. Where to begin. An incredible genius unsub who Reid can relate to. That feeling of growing up as a genius and at a certain point the ramifications of it.
wheelsup4demily: MGG, I absolutely LOVE when you direct CM episodes! Can you let us in on any juicy details on the next one you’ll be directing???
MGG: YEAHHHHHHHHHHHHHHHH. Holy smokes, episode 719 is going to be AMAZING. I just had the luxury of hearing the story from Sharon the writer. And words cannot explain how excited we are. I hate giving away any details but……I will say one super revealing word that sums it up. SUPER BODACIOUS. And that a spoiler. Wait 2 words.
jordan1290: How AMAZING was it to work with Patricia Cornwell.
MGG: So wonderful. I love her.
swon: Matthew, how did you get into drawing? Your pieces are always so interesting!
MGG: Thank you so much. Not sure. Is there any way to make this chat live as opposed to written? I don’t know how to express myself with typing. Hold up, Dunkle is figuring out how to video tape this interview so it is more REAL. And no so stale.
Alana: Finally I get to ask you this silly question, Matthew. So, you said you were discovered as a model in the streets of NY. Knowing back then what you know now about how serial killers use that as a trick to lure their victims, how do you think you would’ve reacted?
MGG: The answer to this question is being posted on CM set report twitter.
criminallymindless: Hey, Matthew! Great of you to stop by. I, too, have a silly question. If you were to be any animal in the world, what animal would you be?
MGG: I’m going to answer all these questions via video. Way more real. Currently uploading video.
ChocolateDiving: Were you aware that your character is up in TV dot com’s poll for favorite Smarty-Pants?
MGG: I was. Very nice to hear that. But I am very weird about awards. Giving an artist an award is like giving a penguin a swimsuit. My award is the fact that I get to entertain people. So I try not to think about awards even when they are flattering. That’s nice to hear, though. Thanks for telling me.
carol: Can you give us any information about the scene that Reid and Prentiss share in “true genius” that is said to be really good and left everyone in the room in tears?? Pleaseeeee???
MGG: yikes!!!!!! Is that good or bad? I think they are talking about a scene in a café.
carolbarrel: Do you have any other projects going on this year?
MGG: Yes I do. Woohooooo. CHIPMUNKS 3 tomorrow. And another movie I have a tiny part in just got into Sundance. Woohoooo. And I have a few music videos coming out soon that I made with this super talented French singer named Soko. And I am creating a bunch of wearable art.
BrielleJMBaker: OK, enough with the sounds people… There is always ONE who starts it….
MGG: Sorry, that was me. This video posting is going sloooowwwwwwww.
LoMann: How awesome was it working with Wes Anderson?
MGG: Very awesome. Such a pleasure. I’ve been lucky to always work with the most talented and lovely people in the world. He’s great.
ShematthewShipper: MGG, how’s the Gublerland store going?
MGG: Super great. I actually came up with a new way to keep it from always selling out. Because I know that can be annoying. I’m so excited. More to come very soon on that.
CriminalMusings: Do you wear non-matching anything else besides socks? Gloves perhaps (you know when it dips below 50….)?
MGG: Great question. Only socks. But I like that glove idea.
owlinapinkberet: If you could work with any artist who has passed away who would it be? Would you want them to come back to life or work with their ghost?
MGG: if Reid ended up turning into an unsub, what would his MO be??
MGG: Oh good question. His MO would be killing people who try to shake his hand. Reid hates shaking hands.
at705: What goobie would each of the cast members win?
MGG: oooohhhhhhhh. Joe would win best guy ever. Thomas would win face most like Mt. Rushmore. Kirsten would win ears most like Christmas tree. Paget would win cast member most like vampire. AJ would win secretly funniest. And Shemar would win……most likely to find a reason at any point to take his shirt off. I totally crashed Janine’s party. I’m gonna give her the computer back soon.
ChocolateDivine: Gube, if there could be a wishlist for the 200th episode, what would you like to see happen?
sarah1282: What’s your favorite part about working on Criminal Minds?
MGG: EVERYTHING. Every moment. Everyone of my best friends that I get to work with. All 256 of them. Gube out!!!!!!! Thanks so much guys. You are the best. Here is Janine!
JSB: Thanks for chatting. Gubler, we love you! So the chat ends and Gubler says, “How’s your episode looking? Has it aired yet?” I said “That’s why we’re here!!” Love you guys!!
missiris01 Élève à Quantico
Nombre de messages : 30 Date de naissance : 02/10/1986 Age : 38 Localisation : Belgique Personnage préféré : Emily Prentiss Date d'inscription : 23/09/2011
Sujet: Re: Matthew Gray Gubler Ven 13 Jan 2012 - 16:21
Je n'ai pas parcouru les 46 pages du sujet en entier donc je ne sais pas si ça a été dit mais hier, j'ai découvert que Matthew a doublé "Simon" dans "Alvin et les Chipmunks".
Je me demande si il double aussi quand c'est chanté. Si quelqu'un le sait, dites-le moi.
Sujet: Re: Matthew Gray Gubler Ven 13 Jan 2012 - 20:21
il me semble que oui mais on reconnait à peine sa voix il a doubler simon dans les 3 épisodes si tu regarde bien tu trouvera les vidéos où on le voit doubler
lutin Sociopathe
Sujet: Re: Matthew Gray Gubler Sam 14 Jan 2012 - 20:23
non parcontre c'est pas les mêmes doubleurs pour les passages chanté ce sont de vrai chanteur
Sujet: Re: Matthew Gray Gubler Sam 14 Jan 2012 - 21:33
alors là dommage! c'est décevant! comme en plus il adore chanter c'est bête
lutin Sociopathe
Sujet: Re: Matthew Gray Gubler Sam 14 Jan 2012 - 21:50
bha vi mais a son grand désespoir il chante faux
Sujet: Re: Matthew Gray Gubler Dim 15 Jan 2012 - 0:31
ça c'est bien vrai mais c'est très amusant mdr!
missiris01 Élève à Quantico
Nombre de messages : 30 Date de naissance : 02/10/1986 Age : 38 Localisation : Belgique Personnage préféré : Emily Prentiss Date d'inscription : 23/09/2011
Sujet: Re: Matthew Gray Gubler Dim 15 Jan 2012 - 17:49
J'ai regardé les 2 premiers en français, faudra que je les mette en anglais pour l'entendre.
Pour la partie chantée, je m'en doutais un peu mais parfois, les acteurs chantent aussi et ils doublent les parties chantées.